AntiSosyallKelebek Balbebekim Dur bismillah az algıları açılsın güler gülmüyor ise de mizacı öyledir kızım da öyleydi çok nadir gülerdi
Derya-Anne Balbebekim daha çok küçük bebişin canım benim az sabret şöyle bı 3-4-5 aylık olsun hele bi o zaman güler
Dry_cn Balbebekim canım daha çok küçük:)) benim kızın lakabı mahkeme duvarı diyorlardı mermer surat diyen vardı şimdi maşallahı var 3 ay sonra düzgün tepki verip gülmeye başlıyorlar
Balbebekim AntiSosyallKelebek ya çok sinirli bakıyor her zaman yani korkuyorum hep böyle olacak diye neler yapıyoruz yok arada canı isterse gülüyor o kadar saniyelik oda
Hanzadeeee Kuzum daha çok erken ondan🥰 bizimki de 3 aylık olunca başladı. Normal yeni bı ortama geldi alışmaya çalışıyor
Hanzadeeee Balbebekim bak gör gülücükler saçacak bir kaç aya içini ferah tut. bunlar dert bile değil canım
Hndealnathn Kafaya takılacak birşey değil herkesin yapısı farkli.benim oğlum 7 düvele mavi boncuk dağıtırken 2.5 yaşındaki kızım doğduğu andan itibaren kaslar çatık somurtkan