Kızım 19 aylık aşırı asabi sinirli bir bebek ama şu 18 ay itibari ile kendi kendine tokat atmaya kafasını duvara vurmaya en ufak sinirde yerde takla atmaya hatta kendini morarsana kadar acıtarak ısırmaya başladı. Evde şiddet yok tv telefon daha hiç izlemedi tanışmadı biz bile bakmıyoruz . Ne yapacağımı bilmiyorum her yeri yara bere içinde özellikle kafasını duvara vurması beni çok korkutuyor başına gelen var mı bu duruma nasıl engel olabilirim 1 aydır ne yapacağımı şaşırdım kaldım artık hiç bir çare bulamadım