Merhaba anneler 🌸 kızım bugün tam dört aylık oldu yarın dördüncü ay aşımız var. Normalde burnunda sürekli bir hırıltısı vardı doktorumuz artık bunu normal karşıla belirli bir zaman sonra geçer demişti. Ama birkaç gündür hırıltısı bayağı bir arttı bugün de tek tük hafif bir öksürüğü vardı evde hava verdim burnunu temizliyorum sürekli yarın aşıya götürsem mi kararsız kaldım ya da evde yapabileceğim bir yöntem var mı bildiğiniz