benoyleuygungordum_ DurriMeknun_ numaralı mı? Annemin numaralı gözlükleri çerçevesiyle beraber 7000 e mâl oldu
DurriMeknun_ midekoruyucu numaralı değil Normal gözlükçüye gittim Dedim ki güneş koruması olsun dedim günlük takmak istiyorum dedim o yani eşin koruması telefonun zaralarından falan işte koruyacak
DurriMeknun_ Azraada58 mağazaya girmedim ama hiç markasına bakmadım normal gözlükçüye girdim hani hastaneye karşısında öyle dedim de fiyat bu çıktı normal mi acaba çok mu pahalı geldi biraz bana
midekoruyucu DurriMeknun_ yani normal aslında herşey çok pahalı şuanda 😑 paramızın 1 sıfır değer kaybettiğini düşünüyorum. 1 sıfır çıkarın 250 lira işte 🤷🏻♀️
DurriMeknun_ Uykusuzhergeceeee Çünkü hiç anladığım için bilmiyorum normal mi diye bu fiyat sadece bir yere girdim
Azraada58 DurriMeknun_ şuan herşey pahalı kuzum valla belki atasunda daha uyguna bulursun oraya bak bi
[silindi] DurriMeknun_ Çok bir marka takıntınız yok ise eğer Bilge Karga’nın uv korumalı çok güzel gözlükleri var. Bende bazen alıyorum. Şimdiye kadar sorun yaşamadım. Ama sizin aldığınız fiyat enflasyona göre çok normal.
DurriMeknun_ [silindi] DurriMeknun_ baktım ben teşekkür ederim ama ben öyle istemiyorum böyle siyah değil normal gözlük Hani açık renk
DurriMeknun_ Babybloom Doğrudur o zaman dediğim gibi Hiç almadığın için ilk kez alıyorum gözüme Hani Güneş değmemesini istiyorum Telefonla da bile çok uğraşıyorum hani buna özellikle belirttim dedi en kalitesi bu dedi
[silindi] DurriMeknun_ Trendyoldan bakabilirsiniz. Normal camlı gözlüklerde mevcut. Uv korumalı olanlarda.