kızlar elimde bu tarz bi şapka var
geçen sene tatilden gelince mayolarla birlikte valize koymustum ama mayoları yıkamama rağmen klor kokusu olusmus sapkaya da geçmiş
sıvı beyaz sabunum var onunla su yapsam içine biraz batırsam sonra durulayıp kurutsam şekli bozulur mu sizce? deneyen var mı?
