Jeliboonn 4.5 aylık olduk bizde de durum aynı nasıl uyuyorsa öyle kalsın yada uykuya dalmasını bekle mesela benim omzumda uyuyor dalınca kucağıma alıyorum biraz orda durduktan sonra yavaş yavaş yatağına bırakıyorum salla dur tekniğiyle sallıyorum duruyorum derken yavaş yavaş bırakıyorum sallamayı yani kademeli kademeli bırakırsan daha iyi olur bazen o bile fayda etmiyor ama anca bu şekilde uyuyabiliyorum ben