Biribiri oglum 3 ay 10 gunluk bu aralar cis sayisi azaldi ve boyle koyu renkli idrari bol bol emzriyorum aslnda ama yetmiyomu acaba ya
Haticeeee123 Biribiri bence doymuyor bebeğiniz kızmayın ama benimde bebeğimin bu şekildeydi idrarı günde dolu dolu 4 5 bez olması gerekiyor
sehpayacarpanserceparmak_ Biribiri tam olarak ayniydi 3aylik bebegim ve doktorum mama takviyesine baslatti
Mimeva Biribiri bebeğim mamayla besleniyor dişden dolayı iştahsız olduğu zaman bezi böyle oluyor 1 gün boyunca 1 tane bez tam dolmuyor bile doymuyor yani ama doyduğu zamanlar günde 3-4-5 bez değişiyorum sizinkide doymuyor muhtemelen mama takviyesi verebilirsiniz koyu renk devam ederse mamadan sonra çay kaşığıyla su verebilirsiniz vücudu susuz kaldığı için ama mamadam sonra düzelecektir muhtemelen
Biribiri Haticeeee123 tesekkur ederm buzluktaki sutlerimi kullanicam bitince mama takviyesi yapicam ama icmiyo smdi denedm biberonla 30 cc zor icirdim
GulAb Biribiri benim de bebeğim 3 ay 22 günlük son üç haftadır cişli ve kakali bez sayısı azaldı. Hatta aşırı sıcak günlerde bezler sizin bezler gibiydi. Şuan havalar serinledi kızımın çişli beş sayısı arttı bir kaç gündür. Bence havalar çok sıcak terle de atıyorlar ondan böyle. Doktora başvurmadan mamaya başlamayın bence
aybiduranne Biribiri canım bizde 1 haftadır aynı sorunu yaşıyoruz doktora götürdüm ve maalesef enfeksiyon kapmış çocuğum sende götür seninki de enfeksiyon büyük ihtimalle
Biribiri Defnecik23 smdi buzluk sutumu cikarp verdim 30 cc zorla icirdim memeyide kendi birakiyo doymus gibi
aybiduranne Bu da bak bizimki tabi o zaman en yoğun olduğu zamandı şimdi biraz daha iyi doktor çocuk terlemesin dedi antibiyotik verdi pek kullanmadım ben su verdim bol bol emzirdim ve terlememesine özen gösterdim bakalım bizde yarın tahlil sonuçlarını alacağız
12345678fatma aybiduranne ay aynisi benim kızımda var sabah bezi ayni böyleydi 6 ay 14 günlük bebegim mama icmiyor emiyor sadece ek gidada yogurtan başka bisey yemiyor oda zorla ne yapicam bilmiyorum
iki_prens_annesi_ Biribiri merhaba susuz kalmış da olabilir havalar çok sıcak emzirdikten sonra 1 2 çay kaşığı su verebilirsinix naçizane tavsiyemdir ben doğduğundan beri veriyorum 6 aya giricez büyük oğluma da verdim oda 3 buçuk yaşında su vermemenin mantığı boş mideyi su ile doldurmamaktir yoksa su kötü değildir bebeğin karni tok olduğunda 1 2 çay kaşığı verilirse bebekte ferahlar çişinin rengi de düzelir
Biribiri iki_prens_annesi_ su veriyorum aslinda ama duzenli degil aklma geldikce gunde 1 2 gunde bir gibi smdi duzenli vermeye baslicam
aybiduranne 12345678fatma terlememesine dikkat et bol sıvı alsın ne kadar çok sıvı o kadar çabuk atar enfeksiyonu demişti doktor bana Salı günü götürdüm bugün çişi falan düzeldi baya sanırım geçti bizimki
tubasd Biribiri sıcaklardan olabilir bizde sehirdeyken baya azalmıştı daha geldik şimdi dolup taşıyor neredeyse
Haticeeee123 Biribiri şey yapın benim kızımda iştahsız dış patliyor biraz içer bırakır mamayı sallarim tam uykuya dalarken hemen veririrm içer bitirir bu şekil denerseniz belki iyi olur
Zeeytiin Biribiri aynı sorun bizde de var 6 ay 22 günlük Susuzluktan oluyor böyle. Bende sizin gibi 3 aylıkken içirme gerek yok diyenlere aldandım. 6 aydan sonra içirdim ama hata etmişim. Havalar şu An çok sıcak çok terliyor bebeklerde. Su kaybediyorlar. Bizim şu an geçmeyen kabızlık makat çatlağı var bu yüzden. Her bebek farklıdır. Yinede dr ye danışın ama emdikten sonra verebilirsiniz bence