Kızlar merhaba 23 günlük anneyim ilk zamanlar çok zorlandım emzirirken goguslerim yara olacaktı az daha ama olmadı sol göğsümde hiç ağrı yok ama sağ göğsümde ağrı vardı 1 2 haftada beri dün farkettim göğüs ucum yarılmış resmen afedersiniz alttaki derim görünüyor o yarıktan. Emzirdikten sonra o bölge çok acıyor kanama vs yok ne yapabilirim bu durumda