annesininaslani Kızlar primium care kullanıyordum kokulu diye aktif bebeğe geçtim onun 2 numarası kokusuzdu 3 numara aldın oda kokulu çıktı koku durumu numaraya göre değişiyor mu
Haver_saim1 annesininaslani canim bende kullanıyorum 1 2 numarada hiç koku yoktu 3 numarada başladı ama kuruluk saglamasi iyi diye vazgecmiyorum da hala kullanıyorum ama cidden değişik bir koku var
Ballilokmaayse annesininaslani son kullanma tarihlerine bakarak alın. Raf ömrü dolunca ya da dolmaya yakın koku yapıyor. Bende bir arkadasım dan duymuştum. Ondan hep kontrol ederek alıyorum hiç koku sorunu yaşamadım.
CananAtilla annesininaslani prima aktif 1 ve 2 numarayı kullandım.koku olduğundan dolayı bıraktım primayı
Zeyzey20 annesininaslani normal prima kullanıyorum hiç kokmuyor sanki yani 2 numara kullanıyorum 3 bilmiyorum nasil 🤷♀️
Farahzeynep 3 numaranın bazısında koku var sanırım, bir kere şok marketten aldım çok acayip kokusu vardı, ebebek ve happycenterdan aldıklarım da öyle bir şey yoktu 🙄
annesininaslani Farahzeynep bende şaşırdım eski paketler mi kokulu yeniler mi acaba bizde Hepsiburadadan getirtmiştik bu durum beni rahatsız ediyor çünkü ıslak mendili bile kokusuz kullanıyoruZ bez kokulu çıktı primadanda vazgeçemiyorum
Farahzeynep annesininaslani eski paketler sanırım, ebebekin sürekli stokları güncelleniyor, onlarda eski paket olacağını sanmıyorum 🤷🏻♀️
annesininaslani Farahzeynep e bebekten alanlarda var baksana yine aynı sorun peki senin aldığında koku olmayanda ıslaklık göstergesi var mi benim şuan kullandığım üç numarada yok iki de vardı
ilknurtalasgul Bizde prima aktif bebek 3 numaradan 4 e geçtik 4 numarada epey acayip bi koku var 3 te bu kadar koku yoktu bezleri hep e bebekten alıyoruz ama anlamadım bu koku nedendir
annesininaslani Ballilokmaayse parfüm kokusuna benzer bi koku öyle tarih geçince kokcak gibi bişey değil 😞
Ballilokmaayse annesininaslani zaten prima da parfüm mevcut olduğu için tarihi geçince parfümle plastik karışımı gibi değişik Bi koku oluyor.
Farahzeynep annesininaslani 3 numara da yok evet, 2de vardı. Hiçbir aldığım da yok 🙄 tarihlerine bakıp almak lazım demek ki.