Seda_gul Aldım ama reçetede 4-10 yaş grubu için uygundur yazıyor. Bebeğim 4 aylık. Kullanan var mı ben tavsiye üzerine almıştım
1anne30 Seda_gul bizede doktorumuz önerdi kullanıyoruz canım.. aile sağlığı merkezi vegaferon verdi ama doktor isterseniz bunu kullanin dedi öyle basladik
Atalayse Seda_gul biZde kusma şikayetinden dolayı vegaferonu bırakıp bestiron kullanmıştık kaç kiloysa okadar damlattık
1anne30 Seda_gul normalde kilosuna bir damla on kilo ise ön damla gibi canım.. ama benim oğlumun ferritin değeri çok düşük şuan günde yirmi damla veriyoruz.. kabızlık çok yapmadi diyebilirim
Seda_gul Zuzu_beril bende muhendisinoğlunda yıldızlar listesine göre aldim receteyi okuyunca bilemedim vermeye cesaret edemedim 🙈
1anne30 Seda_gul kan testi disinda, bebek huzursuz oluyo çok benimki geceleri de sürekli uykuda diş hareket huzursuzluk halı var canim
Lavanta35_ Bizde bugün başladık 6 aylığız ben biraz geç başladım sevmedi tadını ama içti bakalım inşallah kabızlık yapmaz ..
Seda_gul Lavanta35_ ayy inşallah benim de en korktuğum sey kabızlık bir ay boyunca çektik zor düzeldi. Simdi bağırsakları düzene binmişken tekrar bozulsun istemiyorum. Bir de devletin verdiğini bir kez verdim hiç sevmedi ikinci gün kaşığı görünce ağzını bile acmadı
[silindi] Onay alması için 4-10 yaş yazıyor bütün kan damlaları falan öyle doktorm onayladı ztn içeriği de temiz
Lavanta35_ Seda_gul o zaten full zehir paraben falan var içinde benden vermedim hiç ondan yazık günah çocuklarımıza resmen zehir veriyolar ya.. Kızım bunuda pek sevmedi bende baktım tadına haklıda 🥴😂 Ama yapcak şey yok şifa olsun kuzularımıza 💜
Seda_gul Bu arada ben grip oldum bugün üçüncü gün bir türlü geçmiyo. Doktora giden ilaç kullanan oldu mu nasıl geceçek? Oğlumun da bugün hafif öksürüğü var