Merhaba kızlar bu altıncı hastalık nedir acaba belirtileri nelerdir? Sadece ateş var şimdilik kanda enfeksiyon vs bişey çıkmadı doktor altıncı hastalık olabilir dedi. Sizler bu durumu yaşadınız mı iyileşme süreci nasıl oluyor acaba ateşi düşürmeye çalışmak dışında yapılabilecek birşey var mı. Döküntü sonradan mı oluşuyor yoksa sadece ateş olabilir mi?