Kızlar selam, ikizlerim 5 ay 13 günlükler. 34. Haftada doğdular yani düzeltilmiş 4 aylıklar diyebiliriz. Yaklaşık 2 aydan beri sadece mama ile besleniyorlar. Bi oğlumu artık doyuramıyorum 7 ölçek mama içiyor yarım saat geçmiyor yine ağlıyor o sırada diğer oğlumu besliyor oluyorum mama teklif ettiğimde 60ml kadar yine içiyor. Artık mamayla doymadığını ek gıdaya geçmemiz gerektiğini düşünüyorum. 15 gün önce doktor kontrolüne gittiğimizde ek gıda için önümüzdeki ay konuşacağız dedi. Ancak bu mama farklı mı ek gıdaya geçmeden verebiliyor muyuz? Doktorumuza mesaj attım dönüş bekliyorum. Siz bu konuda me düşünüyorsunuz? Hipp organik pirinçli kaşık mamasına başlayabilir miyim başlamalı mıyım? Gerçekten son 3-4 gündür sürekli mama hazırlıyorum desem yeridir ve çocuğun açlığını gideremiyorum