Kendimi biraz yetersiz hissediyorum bu konuda. Öyle ahım şahım etkinlik yaptırdığım söylenemez . Eğitici oyuncaklar alıyorum evet ama özel bisey yapmıyorum. Mesela birlikte çamaşır katlıyoruz ev işi yaparken peşimde dolanıyor beni izliyor ne bileyim benim topladığımı dağıtıyor falan yani genelde ev işletime ortak ama kızımın vaktinden calarak yapmıyorum bunları. Önceliğim kızım. Etkinlik yaptıran anneleri görünce yetersiz hissediyorum açıkçası