Kızıma 5 gündür bezi bıraktırma çabasındayız 18 aylık bez takılmasını istemiyor kaçıyordu ve bezi çok fazla ıslatmıyordu bende hazır olduğunu düşündüm ve beze bay bay dedik gün içinde bezsiz dolaştırıyorum bir çok kez tuvalete götürüyorum hatırlatıyorum fakat asla yapmıyor bugünde alıştırma külodu aldım sorum şu uyurken bez takıyorum uyanınca çıkarıyorum (öğle uykusunda ve gece uykusunda) bu bez bıraktırma sürecimizi olumsuz etkiler mi gün içinde kaçırdığı da oluyor. Bu süreci ne kadar sürede bitireceğiz ve beni neler bekliyor tecrübeli anneler ?