Merhaba hanımlar, kızım 20 aylık 2-3 gündür hayali oyunlar kuruyor. Örneğin bir yerden çiçek topluyor gelip bana koklatıyor, evin başka bir köşesinden bir şeyler toplayıp sepete dolduruyor sepeti de hayali. Kızım ne topluyorsun diyorum patates diyor gelip bana yediriyor. Başka bir köşede hayvan seviyor ona bir şeyler hazırlayıp yediriyor. Eline hiçbir şekilde oyuncak almıyor. Hayali telefonuyla hararetli hararetli birileriyle konuşuyor devamlı. Tuhafıma giden hayali çiçek topladığı ve patates topladığı yerler hep aynı hiç değiştirmiyor acaba hayal mi görüyor diye korktum açıkçası. İlk çocuğum olduğu için de her çocukta böyle şeyler olur mu bilmiyorum. Sürekli bu şekilde oynaması normal mi bilen anneler yardımcı olabilir mi acaba🌸