kızlar benım bebgım 37 haftakık dgdu fakat 34 haftaya uyumlu kılosu ise 2050 grmdı sasece anne sutu içiyo mama alması suan 4 ay 13 gnluj kılosu ise 5800 kılo alımı cok yavasladı ıkı aydr bugun doktora gttıgımzde mode kapakçıgı buyuk mıde reflusu var dedıler kılo alımıda bu yuzden yavaslamıs ve surekıı sut genzınde kalıyo cok korkuyrm doktor buyudukce duzelır dıyo ama kılosuda cok dusuk böyle bı durum yasayan varmı