Eğer bozuksa güzel bir kahvaltılık yapın onunla iyice kaynasın içinde pirinç varsa çıkarın tabi önce sonra sütü kaynatın daha çok o kaymak gibi kesik kesik yoğurt gibi olana kadar sonra temiz bir yazmaya koyup bağlayın yazmayı da bir süzgece koyup bir gece bekletin daha sonra dolaba koyun bozuk sütleri bu şekilde değerlendirin kahvaltıda yiyin çok güzel oluyor