Ruzgarsmummy Kızlar merhaba ayın sonunda tatile gideceğim reglim tatilin tamamına denk geliyor. Günü gününe olan bir kadınım. Geciktirici alsam nasıl kullanmalıyım bir zararı var mı kullanan arkadaşlar yazar mısınız teşekkür ediyorum şimdiden 🙏