Genismutfak ek gıdaya neden o kadar geç başladınız? Mesela benim bebeğim dediklerinizi 8-9 aylıkken yapıyordu şimdi çok nadir dağıtır döker. 5-6 aylıkken başladık ek gıdaya şuan 13 aylık günde 3 öğün yer bazen çok iştahsız bazen çok iştahlı. Sevdiği şeylerden vermeye çalışıyorum duruma göre. Ama beslenme alışkanlığının erken aylarda kazanılması ileriki süreçler için daha kolaylık sağlıyor. Siz yavaş yavaş kendi beslenmesine destek olun. Katı besinleri verin. Elinde yiyebileceği şeyler yapın. Krep, kek, mücver gibi. Bu şekilde alışkanlık kazanır yavaş yavaş.