Bebeğim bugün 3dür kulağını elliyor dikkatimi çekti az önce arkadaştaydım kulağını elledi kulağımı ağrıyor diye bi ağladı hakkaten kulağındanmış bugün çünkü hiç neşesi yok huysuz belliydi birşeyi olduğu ne yapayım kızlar başına gelen var mi şimdi uyudu da huysuzluğu devam ederse akşam götürürüm zaten de başına gelen var mi ne yapmam lazım 🤦♀️😢