Deniizzz01 asla pes etmeyin kararlı okursanız bebeğiniz çok kolay adapte olur. Ben yavaş yavaş bıraktırcaktım askında ama öyle daha çok ağlıyor böyle bi anda kabullendi. Orası tabi sizin tercihiniz . Birde sürekli konuşun, büyüdüğünü artık meme olmadığını ama hep onun yanında olduğunuzu söyleyi, anlıyorlar ve daha çabuk kabulleniyorlar