irem25 bir hafta berbat şekilde çektim dikiş ağrısını tercih ederdim o derece. Acile gittim iğne oldum sonra azalarak geçti. Lütfen hastaneye gidin emziriyorsanız boşu boşuna yüklü miktarda kafein geçmesin sütünüze bebeği çok huzursuz ediyor. Bebeğinizle de daha sağlıklı ilgilenebilirsiniz.