Letitbit Merhaba herkese, vana Ankaradan devlette çalışan iyi bir çocuk doktoru onerir misiniz?17 aylik kizimla gezmedigimiz hastane kalmadi teshis alamiyoruz bi türlü.Tecrubelerinize ihtiyacim var
mobesebesir Letitbit sıkıntınız ne bilmiyorum ama bizim de bazı sorunlarımız vardı cebeci çocuk hastanesin de çare bulduk
Zehrakizim06 Letitbit canım devlet değil ama çok uyguna benimde gittiğim bi hastane var doktorundanda çok memnunum sgk varsa 290 TL muayene ücreti devlet hastaneleri bizi çok yoruyor burda bizde alternatif bakmak zorunda kalıyoruz mecbur
mobesebesir Letitbit biz daha önce şehir hastanesine gittik bilkente oğluma biyopsi yapmak istediler karaciğerden istemedik cebeciye gittik şükür ki dermanı ordan bulduk eğer cebeciye gitmesek boşa biyopsi olacakti
Letitbit Zehrakizim06 ben artik ozele pek guvenemedigim icin devlete gitmek istiyorum biraz da.Cok teşekkür ederim canım 🌸