Bizim de kanadı ama sızıntı şeklindeydi. Kristalin diye bi sprey var eczanede satılıyor antiseptik o iyi geldi. K vit tekrarlandı en son gümüş nitratla yakıyorlar yani bi çubukla temizler gibi yapıyor yakmak dediği o. Spreyle de destekleyince hemen geçmişti