3 aylık 8 günlük erkek bebeğim var , 2850 gram 40 haftalik dogdu, anne sütü ile besleniyor şimdiye kadar aylık 800-900 arası gram alırken bu ay 530 gram almış. Haziranda aşı ve sünnet olduk,Antalyada yaşıyorum hava sıcak klima ile evdeyiz. Doktorum sütünü sağ 2 saatte bir 80, 3saatte bir 120 içmeli dedi. Ben sütümü iki göğsümden sağdığımda anca 30 çıkıyor. Sütüm bu durumda yetmiyor mu? Hava sıcak susamıştır diye sık sık emzirmek istiyorum ancak bazen direniyor , ayaklarını atıyor , sol göğsümü çok az emiyor , genelde sağ tarafa yanaşıyor orada biraz daha uzun emiyor. 2 günde bir kaka yapıyoruz çişli bez sayımız en az 6-8 değişiyor . Kafam karıştı açıkcası