Alpbaby Ablam 3. Çocuktan sonra bir daha yapmamak için 1 yıldır hem düzenli doğum kontrol hapı hemde prezervatif kullanıyorlar ve hamileymiş 3 haftalık çok şaşkın ve korunmadıkları 1 gün bile olmamış çook şaşkın nasıl olabilir ya
Niloyatospik Alpbaby yuzde birlik ihtimal gerceklesti demek ki. Ne diyelim nasibi varmis. Saglicakla gelsin😊
Kitapkokusu Alpbaby Çünkü bu korumaların hiçbirinde %100 koruma vermezler genelde %99 derler o 1’lik ihtimalde Rabbimiz. 🤲🏻 Korunmuşlar ve olmuş hayırlısı olsun imkansız bir şey değil.
Minel-inannesi Alpbaby hapı kullandığı aralarda antibiyotik tedavisi görmüştür hapin etkenligi azalmistir, prz.te delik varmıştır. Olmaz olan olmuştur 🤷 bu dogumunda baglatsin artik. Saglicakla kucaklarina alsınlar inşallah
Ucansupurge Alpbaby hiç bir yöntem ℅100 değil olacaksa önüne gecemiyorsun kayinvalidemin komşusu 3.cocukta sonra tuplerini bağlatmış yeter diye. 8 yıl sonra hamile kaldı ve dogurdu😁 mucize bebekler oluyor boyle, ablanizda sağlıcakla kucağına alsın 🥰
Ucansupurge Moana Bende ilk kez ondan duydum 😀 imkansız olması gerekiyor ama 8 yil sonra hamile kaldı kadın inanılmaz 😀
Minel-inannesi Moana gecen bi annemizde paylasmisti. Yengesi hamileydi tuplerini baglattiktan sonra🤷 ben olsam dava acar bebenin egitim hayati masraflarini cikarttirirdim