Lyla____ aynı durum bende şuan. Diş sureci girdi gireli zaten iştah oturmadı bir türlü iki gün iyiyse üç gün kötü oldu, sevdiği şeyleri vermeye çalışıyorum şuan havalar da sıcak, ve kilo almamış yakın zamanda doktora götüreceğiz kontrole, inşallah bir sorunu yoktur ki çiş sayısı da normal aslında günde en az 2 kez kaka yapıyor en az bakın, bazen 4de oluyor bu. Meyve yoğurt su bol verin havalardan dolayı da dediğim gibi iştahsız oluyorlar. Patatesi kızartıp az suda haşlıyorum hem yumuşak oluyor hem severek yiyor, bebe bisküvisi vermem diyordum ama iştah yokken mecbur veriyorum, mamayla yada suyla karıştırıp yiyor, içine ceviz de atıyorum bazen. Domates çorbası çok seviyor, belki sizinki de yer. Şehriye haşlıyorum biraz önüne koyuyorum kendim yediriyorum öyle de yiyor ama ne yerse mutlaka dokunmak istiyor, yani kendi yemesine doknmasina dagitmasina izin vererek de deneyin