Bebeğim 11 aylık 2 aydır sevdiği şeyleri yemek istemiyor kendi yemek istiyordur diye eline veriyorum bu defa ağzında bekletiyor yutmuyor ağlıyor kaşığı uzatmamla elime vuruyor sadece emmek istiyor öncesinde de yemek istemediğinde zorlamazdım doktorumuz supravit yazdı faydasını gören oldu mu siz neler yapıyorsunuz ?