Merhaba kızlar. 11 aylık bebeğim var. Bir süredir geceleri korkuyla uyanıyorum bebeğimin yataktan düştüğünü görüyorum ya da tam düşecekkenki halini görüyorum rüyamda. Öyle bir panikle yerimden fırlayark uyanıyorumki. Bir bakıyorum bebek beşikte eşim uyanıyor korkarak. Hayır bir de bebeğimle uyuyor olsam neyse bebek beşiğinde uyuyor. Acaba sebebi ne olabilir bilen tecrübe eden var mı? Kötü yanı eşime vuruyorum ya da üstüne atlıyorum falan.