Kızlar, 10 günlük bebeğim var sütüm dolu dolu gelmiyor ancak pompa yaparsam en fazla 60-100 CC geliyor ama yapmaktan tahriş oldu canım yanıyor daha 2 gün önce sariliktan bir gece hastanede yatmak zorunda kaldı ne yapacağımı şaşırdım nasıl şarıl şarıl gelir sütüm lütfen yardım edin