Deryaderya3 Merhabalar kızım balgamlı bir şekilde öksürüyor nasıl gecer öksürüğü corba bıle yıyemıyor balgamı olduğu ıcın gecen yutamadı saglık ocagına muayeneye gotreyımmı eger ıkac vermezlerse bosuna gıtmek ıstemıyorum tecrubelı anneler yardımcı olurmusunuz