nerminsari kg alımı iyi dedi doktorumuz günde bir öğün mamadan zarar gelmez dedi bazı günler hic vermiyorum, başka aptamil kullandık, şuan sml optpro kullanıyorum, ne yapacagimi şaşırdım, ama yaklaşık 10 gündür ağlıyor ve mama vermeden susmuyor her gün bir kere yaşıyorum.bunu