Birkullanici sunflower01 afiyet olsun bişey olmaz damağını komtrol et bazen oraya yapışıp kalıyor dikkat etmek lazım ne bulsalar tadına bakıyorlar😁
sunflower01 bisenakillisinzaten ayy ben de gulecektim aglim mi bilemedim vala 🤣 Renklendirme var ya zarar olur mu diye Teşekkür ederim
bisenakillisinzaten sunflower01 bi şey olmaz kağıt parçası 🙈😅 bu bebişlere çok dikkatli olmamız laZım benim kızım da yemişti öyle bi kaç kere karton falan da yedi 🤷♀️😅
Dilruba_1 sunflower01 benimki 1 yaşında bıraksam hala o da yer kıl tüy kağıt peçete 😅 Market alışverişlerinde ürünün ambalajını yer vs alıştık artık
Ruveydaa sunflower01 🤣 Geçen benim oğlumda yiyecekti son anda yakaladım. Boğazına yapismadigi sürece sorun yok kakasiyla atar 😇
sunflower01 bisenakillisinzaten fatura kağıdı mi yedi ki sizinki 🤣🤣🤣🤣 Zarari dokumadysa tamam korkmama gerek yok Bi daha yanlışlıkla düşürmem 🤣🤣
bisenakillisinzaten sunflower01 yok normal kağıt parçasıyla karton yemişti. Şu ilk zeka kartlarım var ya onlardan yedi. 😁😁
Cigdemom sunflower01 inanmıyorum küçük fareler gibi kemirmiş kuzum benim bir şey olacağını zannetmiyorum ya ben de eskiden çok kağıt parçası yer misin bence bütün çocuklar yemiştir bir dönem