Tam 10 aylık oldu bebeğim saçlı doğdu hiç kestirmedim şuan çoğu serçe parmağımı geçti uzunluk olarak. Ama ensesisin biraz üstü hiç uzamadı. Yani sanki yeni çıkmaya başlamış gibi orası hem seyrek hemde 1 cm kadar anca. Doktora gitmeli miyim bunun için