Selam kızlar 🤗 4.5 yaşında kızım var normal yumurtayı sevmiyor cok iştahsız bı çocuk . Bıldırcın yumurtası vermeye başladım haftanın 4 günü küçük olduğu için tek lokmada severek yiyiyor. 2 tane bile yemek istiyor ama fazlasının organları yorduğunu okudum . İçinizde veren var mı siz nasıl veriyorsunuz ?