Talha_kus0 Hanımlar dün kan testi yaptım doktorum gebeliğe de baktrmis sanırım ama hiç anlmiyorum anlayan varmı beta HCG 02 çıkmış adetimde gecikti anlayan varsa yazınutfennn
Tugb-aa Talha_kus0 öndeki rakamın en az değeri 1 olmalı yani 1.2 gibi sıfır önde olduğu için gebelik olmuyor maalesef