Gerçekten sabrım kalmadı kalmadı her öğün hergun ağlıyorum nerdeyse herseyi tükürüyor demek ki aç değil diyolar zorlama ama niye ağzını açıyor çok yoruldum çook salatalık olsun meyve olsun 1 lokmasını yutmaz hepsini tükürür nasıl unuttururum lütfen bir öneri