19 aylık bebeğimde otizim belirtilerinin hepsi var dil gelişimi yok nöroloji doktorumuz dil oyun terapisi ve psikiyatri uzmanına gitmemizi önerdi. Bu süreç bizi maddi manevi çok yordu aklıma belkş belediyelerin bi yeri vardır va diye geldi ya uygun fiyatlı önerisi olan yada bu konuda fikri olan yazabilir mi? 2 yaş öncesinde tam teşhis konulmadığı için raporumuz da yok