Poyrazin_annesii Dogum yapalı 50 gun oldu. Dikiş yerım hala uyuşuk. Ama bu sabah bş uyandım sankı karnımda biraz şişlik var gıbı ve gobek delıgımın altı yanı karnım uyuşuk neden acaba normal mi bu
Melekbas Poyrazin_annesii 14 ay once dogum yaptim hala az biraz uyusuk annem hic hissetmiyor hala 26 yil gecti🤦♀️ kisiden kisiye degisiyor sanirim ama sezeryan olan kimden duyduysam alt gobegim yok hissetmiyorum diyor😂
Ahsenakb Normal benim 2 bucuk ay oldu aynı anlattığınız gibi. Hatta o bölge hep uyuşuk kalacakmış. Şişlik gecer ama o kendini çok zorladıysan olmuştur.
Poyrazin_annesii Ahsenakb Melekbas dikiş yerının uyuşuk oldugunu bılıyrm ama göbek kısmım daha bu sabah uyuşuk oldu yanı sonradan uyuşması normalmi ki. Bn amelıyat olunca dırek uyusuk oluyo bılıyrm ama bu sabah direk karnıma kadar cıkmış karnımı hissedıyodum ama bugun bianda hıssetmemeye basladm