Merhaba bebeğim 2 aylıkken anestezili emara girmişti kızım mama ile beslendi için 4 saatlik açlık olması gerekiyordu aç karnına gittik. Damar yolu açılmadan bayılttılar eşim girdi içeriye ben girmeye dayanamadım bi şey koklattılar demişti zaten işlem çok uzun sürmüyor emar çekildikten sonra anestezi uzmanı uyandırmış hemen uyandı ama 1 saat boyunca hastanede durduk uyanma sonrası bi sıkıntı olursa diye. 1 saat sonra da karnını doyurabilirsiniz demişti biz herhangi bir sorun sıkıntı yaşamadık huysuzluk olmamıştı fakat narkozun etkisinden dolayı gün içinde çok uyku hali olmuştu. Geçmiş olsun💐