Haticeyns mecburiyetiniz yoksa erken. çocuğunuzu parklarda da sosyalleştirebilirsiniz. ben mecburdum bakacak kimse yoktu vardı da bakmak istemediler. altı bezli vermiştim mesela üzülüyordum yabancıların arasında falan diye yemeği yavaş yiyor diye öğretmeni yediriyordu falan. zaten iki yaşta pek bir aktivitesi falan da olmuyor kreşin daha çok öz bakımı yapılıyor. bence kreşe başlatmayın 3 yaşta daha doğru olur okula başlaması