Selam kızlarr,
Kızim 34 günlük, kaka yapamama gibi bir sorunumuz olduğu için doktor probiyotik damla verdi. 2 gündür kullanıyoruz ve 2 gündur bir karın agrisi sancisi var bebişimin. Ayaklarini topluyor hep ve emerken memeyi birakarak surekli mola vererek ve aglayarak emiyor. Baktim probiyotikler ilk kullanimda bu sekilde yan etki edebilirmis, bu nedir ya, derdimiz icin destek alıyoruz o da farkli bir dert doğuruyor😠 Böyle bir durum yasayan var mi acaba?