Merhaba hanımlar. Eylülde mecburen işe başlayacağım için 3 aylık bebeği bırakabilecek bakıcı arıyorum. Kreşle görüştük pek içime sinmedi odaları havasız gibi geldi. Var mı tanıdığınız güvendiğiniz birileri benim burada kimsem yok. Sabah en erken 8den öğlen 1e kadar bakacak biri lazım.