Merhaba hanımlar bebeğim 11 aylık ve asla ek gıda yemiyor kahvaltılık hiçbişey yemez bazen çorba ve yoğurt yiyor o kadar zorlanıyorum ki ne yapcağımı şaşırıyorum. Sütüm cok az yetmiyor devam sütü de takviye ediyorum. Ek gıda yese içim rahat edecek devam sütü vermeme bile gerek kalmayacak. Benim durumumu yaşayan tavsiyesi olan var mı?