Zulal55- merhaba güzel anne bende 4 kullanıyorum 6 aylık bebeğime ama 5 te olabilir söyle ki doğru söylüyorlar evet büyük oğluma 2 yaşına kadar 5 numara kullanmıştım çünkü 1 yaşından sonra kilo alımı yavaşladığı için bez numarası da sabit kalıyor zaten 5 ten sonra 6 7 var oda çok kilolu bebekler icin