Oğlum 4:30 aylık emekleme pozisyon alıyor çalışıyor yapamayınca çığlık çığlığa ağlıyor düzeltiyorsun sakinleştirıyorsun tekrar aynısını yapıp yine ağlıyor sizin bebeklerinize bu şekilde mi bütün günümü ağlayarak geçiyor akıl verecek olan var mı emeklemesi nasıl yardım edebilirim ya da bu süreci böyle yaşayacak mıyım çok zor durumdayım