Dün gece kızım sanırsam rüyasında korktu uyandı anne bak bak diyo bana sarıldı 1 saat kucagımda öyle kaldı durmadan ağlıyordu ayrılmamı hiç istemiyordu dua falan okudum üstüne üfledim normalmi böyle yaşaması kıyamam ona yaa daha yeni 2 yaşına girecek