Bebek234 göğüs ucum yok diye sağ göğüsümü silikonla sağıyordum bu sefer ona alıştı diğerini de öyle emzirdim. Mama verdiğim için ilk ay şırınga ile verdim. Sonra mama miktarı artınca şırıngayı çok ısrarlı istiyordu kafasını hareket ettirirken damağına zarar veririm diye biberon verdim . Ona alışınca mecbur süt sağmaya başladım. Diyette yapıyorum sütüm azalmadı. Sadece sürekli sağım yapman gerekiyor birde takviye önemli. Süt arttırıcı bir şurup var doktorumuz önerdi onu kullanıyorum.