Umaybuge Bebegm 42günlük gaz sancısı yaşıyor gazı çıkarıyorum ama hala bılemedgm bır huzursuzluk yasıyor doktora daha agrıkesıcı vermedı Bu zamanda verenler varmı nkdr verdınız
tekbasimabakiyorum Umaybuge gaz öyle çıkardım gitti denen bir şey değil, dehşet gazları oluyor. Huzursuzluk ondan devam ediyor
Glnr89 Umaybuge kullandığınız gaz damlasını değiştirin bence calpol ağrı kesici gaz için işe yaramaz ayrıca bebeklere ilk 3 ay mecbur kalmadıkça ilaç vermiyorlar
Umaybuge tekbasimabakiyorum evet cock bızede eziyet ediyor kendimde ben gaz ılacı kullanıyorum işe yarıyor ama o kendı cıkarana kdr bızıde kendınıde perişan edıyo sabaha kdr gezdryoruz