Oğlum 11 aylık olduğumdan beri ona ayrınyemek yapmayı bıraktım diyebilirim. Acı ya da sert bir şey olmadığı sürece (sadece önde 4 dişi var çünkü henüz) kendi yemeğimizden veriyorum. Sabah kahvaltıda krep, pankek, yumurta, patates kızartması ya da haşlaması vs ne denk gelirse, sonra meyve, sonra yemek, aralarda atıştırmalık bir şeyler oluyor bazen, yatmadan önce de muz hurma ceviz ezip yediriyorum tok tutsun rahat uyusun diye.